Roza Vanturilor - 10 Iulie 2021 - CS Babarunca
Programul competitiei Sambata, 16 Ianuarie 2021 Ora 9.00 -11.00 Validări și acomodare 11.00 – 14.00 Starturi 15.00 Demontare poligon 15.30 FESTIVITATEA DE PREMIERE ROZA VANTURILOR 2020
475
post-template-default,single,single-post,postid-475,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive

Roza Vanturilor – 10 Iulie 2021

Cupa Roza Vanturilor – 10 Iulie 2021

   Rogaining – 8H / 3H

Programul competitiei

Sâmbătă, 10 Iulie 2021

08:30 – 09:30 Validări Rogaining

09:30 – Inmânarea Hărților

10:00 – Start proba de Rogaining 8H si 3H

13:00 Sosiri Rogaining 3H

13:30 Premiere Rogaining 3H

18:00 Sosiri Rogaining 8H
18:00 Demontare Poligon

Centrul de concurs: Cabana Poiana Secuilor – Predeal 45.527089, 25.549797

La centrul de concurs există parcare auto, semnal GSM, WC.

De asemenea se poate servi masa.Organizatorii asigura apa și dulciuri.

Categorii

Rogaining

Rogaining 8 ore – echipe formate din minim 2 maxim 5 participanți Masculin, Mixt, Feminin, Adult+Junior

Rogaining 3 ore (o singura categorie Adult+Junior). Proba NU intră în clasamentul general Roza Vanturilor. Premierea ei se va face conform programului la Centrul de concurs.

Inscrieri:
1. Folosind formularul alaturat: https://forms.gle/M888R5UYugqpaBpF8
2. La fata locului (de preferat varianta 1 să știm câte hărti să tipărim)
Observaţii: Cei care nu comunică nr. SI-card la înscriere, vor primi un SI Card din oficiu.

Lista cu participantii:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/18WRzGm_pcEayNvucSRbv8Lt8zL-H1NlqFqV9-20-B2Y/

Teren:
Teren deluros semiacoperit cu zone de padure si desis

Harta:

Rogaining –

color 1: 15000 / 10 m format  A3 ridicata în 1980, reambulata în 2021 de un grup de sportivi ai C.S. Babarunca.

Conceptie trasare Mihai Santa.

Taxe pentru aceasta etapă:

25 lei/persoana la 8 ore

15 lei/pers – adult + 5 lei/pers junior la 3 ore. La aceasta categorie se asigura doar un SI Card de echipa si 2 harti.

Echipament obligatoriu

Busola (minim 1 de echipa), fluier (minim 1 de echipa), trusa sanitara (1 de echipa)

 

Observaţii: Cei care nu comunică nr. SI-card la înscriere, vor primi un SI Card din oficiu.

Participarea se face pe proprie răspundere.

Se aplică regulamentul specific competițiilor de Rogaining !

Vă așteptăm cu drag la această nouă provocare !

— Eveniment cofinantat de Consiliul Judetean Brasov ! —

Detalii tehnice și recomandări (7 Iunie)

Vom avea 51 de CP-uri cu un punctaj maxim de 307 puncte

Regulament General

No Comments

Post A Comment