Etapa a XI-a Foot-O Finala

Sacele

Sâmbătă, 22 noiembrie 2025

10.00 – 13.30 starturi în curse
14.00 strangere poligon
15.00 Festivitate de Premiere Roza Vânturilor ediția 2025

Centrul de concurs – Centrul Multicultural Săcele 45.618084, 25.697190

La Centrul de Concurs există spații pentru echipare, încălzire și toalete. Parcarea se poate face în zonele amenajate din fața Centrului sau pe străzile adiacente. Festivitatea de Premiere se va desfășura la Sala de Spectacole a Centrului Multicultural.

Categorii de participare

Special Pink – copii cu probleme speciale
Family – echipe familiale având în componență minim un copil sub 8 ani.
Big Family – echipe familiale având în componență minim un minor 9 – 15 ani sau un veteran peste 70 de ani.
Shadow – copii de 8-10 ani care merg pe traseu supravegheați de un adult.
Amatori 12 – 14 ani – copii cu această vârstă nelegitimați.
Elită 12 – 14 ani – copii cu această vârstă legitimați
Galben – traseu usor pentru persoane peste 15 ani
Roșu – traseu mediu pentru persoane de peste 15 ani
Negru – traseu dificil pentru persoane de peste 15 ani
Albastru – traseu demo pentru cei care au primul contact cu Orientarea
Peste 70 ani – traseu pentru persoane care au împlinit 70 ani și nu doresc să meargă pe culori

* nu vor fi organizate curse de MTBO

Echipe – Echipele trebuie să aibă în componență trei concurenți, care obligatoriu trebuie să alerge pe una din culori, respectiv un concurent punctează pe Galben , unul pe Roșu și unul pe Negru. Din momentul înscrierii echipei, ea nu mai poate fi schimbată. Nici un concurent nu poate figura în două sau mai multe echipe! În clasamentul final vor fi premiate doar echipele care au minim trei etape în care punctează!

Taxe de participare:
Special Pink , Albastru Gratis
12-14 ani amatori, 12 – 14 Elita, > 70 ani, Shadow 30 lei
Galben, Roșu, Negru, Family, Big Family, Stafeta mixta 40 lei
În situația în care în concurs sunt înscriși mai multi frati din aceași familie se vor plati doar două taxe, indiferent de numărul lor!
Taxele se pot plati cash la Centrul de Concurs!

Regulament de desfășurare Roza Vânturilor pe site csbabarunca.ro

Teren: tipic urban cu cartiere de blocuri, case și zone de parc. Concurenții vor trebui să respecte regulile de circulație și să fie atenți la autovehicule deoarece circulația nu va fi oprită!
Harta scara 1:5000/5 m, format A4, realizată în 2017 – 2024 de Gy Dopovecz și Florin Patraș, completată și adusă în stadiu final de Radu ILIN în 2025.
Tip de concurs – City Race – cursă de Orientare Urbană cu timp câștigător estimat în jur de 40 de minute
Trasare: Radu ILIN

Înscrieri

1. Folosind formularul de mai jos pana pe 21 noiembrie ora 21:00
2. La fața locului* (plătind 10 lei în plus față de taxa normală)
* de preferat varianta 1 să știm câte hărti să tipărim!

*Prin tragere la sorti o persoana de pe lista de inscriere primeste un minipost de control personalizat!

FESTIVITATEA DE PREMIERE ROZA VANTURILOR 2025

Ora de începere 15.00 (justificată de timpul necesar întocmirii clasamentelor finale)
– conform regulamentului, se vor acorda premii primilor trei clasați la toate categoriile. La categoriile Family și Big Family se vor acorda doar două premii pentru fiecare loc. Nu se acordă premii la categoriile unde câștigătorii nu au participt la cel puțin 2 etape.
– în timpul Festivității, în pauzele dintre calup-urile de premiere se vor acorda, prin tragere la sorți, 5 premii participanților (concurenți, arbitrii, spectatori). Tichetele de tombolă se obțin la intrarea în sală. În cazul în care câștigătorul nu este prezent în sală se va continua tragerea la sorți.
– în foaierul Sălii de Spectacole vor funcționa expoziții, puncte de alimentare, rehidratare și shoping!
În deschiderea Festivității de Premiere se va prezenta conceptul “Prin voi, pentru voi” al ediției 2026 “Roza Vânturilor ” și vor putea fi achiziționate abonamente pentru 2026!

Pe parcursul festivității vor fi premiați și sportivii de performanță ai clubului, primii trei primind premii speciale! (rugăm prezență).

Redirectioneaza 3,5% din impozitul pe venit pentru a sustine activitatea CS Babarunca!